dinsdag 17 april 2012

"Veranderingen in uw post"



Ik had er al over gehoord, het stond er aan te komen. Al is het volgens mij al maanden geleden ingevoerd, gezien mijn lege brievenbus, al maandenlang, op maandag. En dat terwijl ik voorheen altijd op deze dag werd verblijd met zowat al mijn post uit buitenland.

Nu dus officieel, zo lees ik in bovenstaand bericht (ontvangen in mijn emailbox). Hoeveel postbodes hun baan zou het gekost hebben?

Natuurlijk bij deze een pleidooi om weer meer brieven en kaarten per 'gewone' post te sturen en de email alleen te gebruiken voor haast-post. Gelegenheden genoeg! Zie hier en hier en vele andere mogelijkheden zoals hier en hier. Naast - niet te vergeten! - je eigen familie, collega's, buren, vrienden. (En nee, ik heb geen aandelen, in geen enkel postbedrijf :-)

Bij 'lees meer' niet op het plaatje klikken maar hier.
Het antwoord op de vraag 'Wanneer komt de post die ik wil versturen aan?' is voor mij maar moeilijk te geloven (zie boven), maar 't zou mooi zijn: 'Alle post uit de brievenbussen bezorgen we de volgende dag en 6 dagen per week.'

Geen opmerkingen: